Ο Commendatore θα είναι υπερήφανος για το δημιούργημά του...
Την ημέρα που συμπληρώνονται 115 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της
Ferrari, του Commendatore Enzo, είδε το φως της δημοσιότητας η ετήσια
έρευνα για τα κορυφαία brand-names παγκοσμίως, βάσει της οποίας η
ιταλική φίρμα αποτελεί το πιο ισχυρό brand αυτή τη στιγμή στον κόσμο,
έχοντας ξεπεράσει εταιρείες-κολοσσούς όπως η Aplle, η Google και η
Coca-Cola.
Όσον αφορά στην αξία του brand της Ferrari αυτό ανέρχεται στα...
3,6 δισ. δολάρια. Σε αυτόν τον τομέα οι Ιταλοί υστερούν σημαντικά σε
σχέση με τον ανταγωνισμό, κάτι απόλυτα φυσιολογικό, καθώς υπάρχουν
κορυφαίες πολυεθνικές, με σαφώς μεγαλύτερη παραγωγή, δραστηριότητα και
φυσικά έσοδα.
Στην εν λόγω κατηγορία, η πρωτιά ανήκει στο δημιούργημα του Steve Jobs,
την Apple, με την αξία του brand να προδιορίζεται στα 87,3 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν η Samsung, η Google, η Microsoft και η Walmart.