Σας παρουσιάζουμε το ληστή της διαφήμισης που έκανε θραύση με την ατάκα "ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής".
Αριστούχος απόφοιτος της δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου έγινε γνωστός μέσα από τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που έκανε θραύση με την ατάκα "ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής".
Αφοσιωμένος στον κόσμο του θεάτρου ξεκαθαρίζει ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να ανήκει στο εμπορικό κομμάτι του. "Εγώ πορεύτηκα με την εξής θεωρία: για να καταλήξεις σε αυτό που θέλεις να είσαι πρέπει να αποκλείσεις όλα εκείνα που δεν θέλεις να είσαι.
Και χωρίς να μιλάω με σνομπισμό, εγώ δεν ήθελα να ανήκω στους λεγόμενους εμπορικούς ηθοποιούς.
Στην τελική, ίσως και να μην μπορούσα. για παράδειγμα, ο Μάρκος Σεφερλής, ασχέτως εάν μου αρέσει ή όχι, κάνει πράγματα τα οποία εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, δεν θα μπορούσα να κάνω ποτέ" λέει χαρακτηριστικά.
Για τη διαφήμιση που τον απογείωσε και τον έκανε ευρέως γνωστό αν και δηλώνει ικανοποιημένος παραδέχεται ότι "στην αρχή έπαιξα με τη συνείδησή μου το παιχνίδι των τύψεων, στη συνέχεια το είδα ως παραχώρηση και κάπου τα έβαλα και λίγο με τον εαυτό μου".