Με σαμπάνιες και κόκκινο κρασί, αεροσυνοδοί της British Airways μέθυσαν και έκαναν το ταξίδι των επιβατών στην πρώτη θέση «κόλαση».
Οι αεροσυνοδοί ήταν εκτός υπηρεσίας και επέβαιναν σε πτήση από το Λονδίνο στην Ουάσινγκτον, προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία σε άλλες πτήσεις.
Τα πρώτα μπουκάλια σαμπάνιας άνοιξαν σύντομα, καθώς οι ώρες του ταξιδιού ήταν πολλές και ανιαρές. Σύντομα, οι αεροσυνοδοί «ήρθαν στο κέφι» και εκτός των άλλων άρχισαν διάφορες «στενές» επαφές μπροστά στα μάτια των έκπληκτών επιβατών.
Τα πράγματα ξέφυγαν τελείως, καθώς συνέχισαν να πίνουν. Έτρεχαν στους διαδρόμους, έπεφταν κάτω και ενοχλούσαν τους επιβάτες. Αυτοί παραπονέθηκαν στις εν υπηρεσία αεροσυνοδούς, που ζήτησαν από τις συναδέλφους τους να σταματήσουν να πίνουν και τότε έγινε η μεγάλη έκρηξη.
Ένας από τους επιβάτες δήλωσε στην εφημερίδα «Sun»: «Έκαναν σαν μεθυσμένα κακομαθημένα αλητάκια, μακριά από οποιαδήποτε επαγγελματική συμπεριφορά. Έτρεχαν στους διαδρόμους, έπεφταν κάτω, ενοχλούσαν τους επιβάτες. Γελοιοποίησαν εντελώς την εταιρεία».
Η επεισοδιακή πτήση έγινε στις 26 Ιανουαρίου. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και ανακοίνωσε ότι «ερευνά το συμβάν για να πάρει τα κατάλληλα μέτρα».
Οι αεροσυνοδοί ήταν εκτός υπηρεσίας και επέβαιναν σε πτήση από το Λονδίνο στην Ουάσινγκτον, προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία σε άλλες πτήσεις.
Τα πρώτα μπουκάλια σαμπάνιας άνοιξαν σύντομα, καθώς οι ώρες του ταξιδιού ήταν πολλές και ανιαρές. Σύντομα, οι αεροσυνοδοί «ήρθαν στο κέφι» και εκτός των άλλων άρχισαν διάφορες «στενές» επαφές μπροστά στα μάτια των έκπληκτών επιβατών.
Τα πράγματα ξέφυγαν τελείως, καθώς συνέχισαν να πίνουν. Έτρεχαν στους διαδρόμους, έπεφταν κάτω και ενοχλούσαν τους επιβάτες. Αυτοί παραπονέθηκαν στις εν υπηρεσία αεροσυνοδούς, που ζήτησαν από τις συναδέλφους τους να σταματήσουν να πίνουν και τότε έγινε η μεγάλη έκρηξη.
Ένας από τους επιβάτες δήλωσε στην εφημερίδα «Sun»: «Έκαναν σαν μεθυσμένα κακομαθημένα αλητάκια, μακριά από οποιαδήποτε επαγγελματική συμπεριφορά. Έτρεχαν στους διαδρόμους, έπεφταν κάτω, ενοχλούσαν τους επιβάτες. Γελοιοποίησαν εντελώς την εταιρεία».
Η επεισοδιακή πτήση έγινε στις 26 Ιανουαρίου. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και ανακοίνωσε ότι «ερευνά το συμβάν για να πάρει τα κατάλληλα μέτρα».