Η σήραγγα θα ξεκινάει από το λιμάνι της πόλης Νταλιάν στην βορειοανατολική επαρχία Λιαονίνγκ και θα καταλήγει στην πόλη Γιαντάι στην ανατολική Σαντόνγκ, αναφέρει ο δικτυακός τόπος China Economic Net.
Πάντως το δημοσίευμα δεν διευκρινίζει πότε θα ξεκινήσει το έργο και πότε θα ολοκληρωθεί.
Η Κίνα είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά το σχέδιο το 1994, εκτιμώντας ότι η σήραγγα θα είχε ολοκληρωθεί έως το 2010 με κόστος κόστος 10 δισ. δολάρια. Είκοσι χρόνια αργότερα, το φιλόδοξο παραμένει στο στάδιο του σχεδιασμού, αναφέρει ο δικτυακός τόπος χωρίς να δίνει λεπτομέρειες.
Το κόστος για την κατασκευή της σήραγγας θα μπορούσε να αποσβεστεί σε διάστημα 12 ετών, δήλωσε ο Ουάνγκ Μενγκσού, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Μηχανικών, ο οποίος εκτίμησε ότι τα ετήσια έσοδα από την λειτουργία της σήραγγας θα ανέρχονται σε περίπου 20 δισεκατομμύρια γουάν.
Η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σήραγγα του κόσμου βρίσκεται στην Ιαπωνία -η σήραγγα Σεϊκάν, μήκους 54 χιλιομέτρων, συνδέει τις νήσους Χονσού και Χοκάιντο και παραδόθηκε το 1988 ύστερα από δύο δεκαετίες κατασκευής.
Ξεπερνά κατά τρία περίπου χιλιόμετρα τη σήραγγα της Μάγχης, η οποία συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία και έχει μήκος περίπου 51 χιλιομέτρων.