Έλα κι εσύ στην παρέα μας. Κάνε like για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα νέα!

10 Φεβρουαρίου 2013

Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γλώσσα

Η γλώσσα μας επίσης επηρεάζεται από τα μέσα επικοινωνίας. Ιδιαιτέρως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης παίζουν εδώ ένα πολύ σημαντικό ρόλο. Μέσω SMS, Email, και Chat έχει αναπτυχθεί μια ιδιαίτερη γλώσσα. Αυτή η γλώσσα των μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι διαφορετική σε κάθε χώρα. Ορισμένα χαρακτηριστικά βρίσκονται σε άλλες γλώσσες μέσων μαζικής επικοινωνίας. Προπάντων είναι η ταχύτητα για μας ως Χρήστης πολύ σημαντική. Αν και γράφουμε, θέλουμε να διεξάγουμε μια Ζωντανή-Επικοινωνία. Αυτό σημαίνει ότι θέλουμε να ανταλλάσσουμε πληροφορίες το γρηγορότερο. Επομένως κάνουμε προσομοίωση μιας πραγματικής κατάστασης συνομιλίας. Η γλώσσα μας επομένως έχει γίνει προφορική κατ'αυτόν τον τρόπο. Λέξεις ή φράσεις γενικά συντομεύονται. Οι κανόνες γραμματικής ή σημεία στίξης αγνοούνται ως επί το πλείστον. Η δεξιόχερη γραφή μας είναι πιο ελεύθερη, οι προθέσεις λείπουν συχνά εντελώς. Αισθήματα εκφράζονται σπάνια στην γλώσσα των μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Εδώ χρησιμοποιούνται τα ονομαζόμενα Emoticons Αυτά είναι σύμβολα που θα δείξουν πως ακριβώς αισθανόμαστε. Επίσης υπάρχουν κώδικες για Συνομιλία και αργκό για Ζωντανή Συνομιλία. Για αυτόν τον λόγο η γλώσσα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης είναι μια περιορισμένη γλώσσα. Αλλά χρησιμοποιείται με παρόμοιο τρόπο από όλους τους Χρήστες. Οι μελέτες δείχνουν ότι η εκπαίδευση ή η ευφυία δεν έχουν σημασία. Ειδικά οι νέοι άνθρωποι χρησιμοποιούν την γλώσσα των νέων πολύ ευχαρίστως. Οι κριτικοί νομίζουν για αυτόν τον λόγο, ότι η γλώσσα μας κινδυνεύει. Η επιστήμη βλέπει το φαινόμενο πιο απαισιόδοξα Διότι τα παιδιά μπορούν να διακρίνουν, πότε και πως να γράφουν. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η γλώσσα των Μέσων έχει προτερήματα. Διότι μπορεί να προωθήσει την ικανότητα στην γλώσσα και την δημιουργικότητα. Και σήμερα γράφεται πολύ περισσότερο-καθόλου επιστολές, αλλά emails. Αυτό βέβαια μας ευχαριστεί

You-Tube